Kundeservice åbent man- til fredag 10-18

69 96 03 91 Live Chat
emaerket
  • Fuld tilfredshedsgaranti

    Gælder kun på udvalgte mærker

  • Fri fragt på alle ordrer over 499 kroner

    Bestil før klokken 17 for at modtage ordren næste dag

  • Vores kunder elsker os!

    Uafhængige anmeldelser fra Feefo

5 muskel-bygning tilskud til kvinder

Muskler er ikke kun for mænd, så derfor findes der også gode tilskud til kvinder, som ønsker at opbygge muskler. Med det sagt, er det en god ide at sætte sig lidt ind i, hvordan kosttilskuddet virker, for at du kan få gevinster ud af det, i kombination med din træning.

Ønsker du at bygge flere muskler? Her er de 5 produkter, som du ikke bør undvære.

Protein

Protein er helt afgørende. Én ting er at tilføje kylling og proteinrig kød i din kost, men hvis du ikke supplere op med protein pulver, kan der gå lang tid, før du ser nogle resultater i træningscentret. I hvertfald, hvis det er body builder plan. Efter træning er det vigtigt, at du tilføjer kroppen med protein hurtigst muligt. Ved at forsyne dine muskler og krop med tilstrækkelig protein, vil dette øge proteinsyntese og således muskelopbygning og muskelvækst. Men hvilken protein bør du bruge? supplere med en kombination af valle og kasein proteiner, dette vil give den største stigning i lean muskel masse.

Kreatin

Dette populære supplement er den næstvigtigste del af din plan for muskeløgning. Kreatin produceres naturligt at din krop, og men ved at øge forsyningen, kan du hjælpe kroppen på vej til mere styrke, en fedtfri masse og ydeevne. Ideelt for højintensive øvelse opgaver. Kreatin øger også udholdenhed og med til at skabe få dine muskler til at se mere fremtrædende ud efter træning.

tips: Suppler din træning med en kreatin kur.

Zink Magnesium aspartat (ZMA)

Måske tager du allerede zink og magnesium i din daglige multivitamin tilskud. Men det er ikke nok. Den mest definitive undersøgelse om zma til dato, fandt ud af, at personer, der tog supplementet oplevede højere niveauer af to muskel-styrke hormoner: testosteron og insulin-lignende vækstfaktor-1 ( IGF -1 ). Zink er også kendt for at være involveret i proteinsyntese, og magnesium virker på de veje, der påvirker muskelvækst.

Tips: Før sengetid, tag to kapsler af ZMA, som vil levere 20 mg zink og 300 mg magnesium. (Du bør ikke overstige 40 g zink, 350 mg zink.) Tjek din multivitamin, hvis du i øjeblikket tager en, for at sikre, at du når disse niveauer.

Aminosyrer (BCAA)

Tre essentielle aminosyrer (dem, der ikke kan produceres af kroppen, og derfor skal indtages), er isoleucin, leucin og valin. Leucin er stjernen, når det kommer til muskeltræning fordi den både øger produktionen af insulin, et anabolsk hormon, og øger proteinsyntesen. Ved at kombinere de tre bcaas øges fordelene, da de let bliver omdannet til glukose, som giver dig en ekstra bølge af energi, når du træner.

Pre- and post-workout, start med at tage 23 g BCAAs, og øg langsomt.

Arginin

Denne gas produceres i kroppen, til det formål at udvide blodkarrene. Ved at udvide blodkarrene vil det betyde en større blodgennemstrømning, som igen vil fremme kroppen med flere næringsstoffer, vitaminer og mineraler. Disse vil alle komme til gavn for ønsket muskelvækst. For at øge din NO niveau, er du nødt til at tage arginin , en aminosyre, som kroppen opdeler i en anden aminosyre, kaldet citrullin og NO.

Tips: Pre- and post-workout, tag 23g af arginine.