FRI FRAGT PÅ ALLE ORDRER OVER 499KR*

Tilfredshedsgaranti

Tilfredshedsgaranti
Trin 1

Bestil, modtag og prøv produktet i den anbefalede tidsperiode

Trin 2

Lever produktet ikke op til forventningerne?

Trin 3

Kontakt vores kundeservice

Trin 4

Få dine penge tilbage

Så let er det faktisk
  1. Vores Tilfredshedsgaranti gælder kun for vores egne brands, som inkluderer MaxMedix og WeightWorld.
  2. Vores kosttilskud/træningsmaskiner er ikke lavet til at helbrede, behandle eller forebygge sygdomme, lidelser eller medicinske diagnoser. Tilfredshedsgarantien gælder ikke, hvis du har købt et kosttilskud/træningsmaskine i håb om at helbrede, behandle eller forebygge sygdomme, lidelser eller medicinske diagnoser.
  3. Hvis du har fået mængderabat eller anden rabat, refunderes du i henhold til den rabat, du fik ved købstidspunktet.
  4. Vores Tilfredshedsgaranti påvirker ikke dine lovbestemte rettigheder. Den er blot en tilføjelse, og er underlagt vores vilkår og betingelser.
  5. Tilfredshedsgarantien gælder for de kosttilskud/maskiner, du har købt direkte på vores hjemmesider eller telefonisk via vores kundeservice. Engros eller detailforhandlere er ikke forpligtet til at tilbyde tilfredshedsgaranti.
  6. Krav om refundering efter Tilfredshedsgarantien skal fremsættes af slutbrugeren. Vi tilbyder ikke tilfredshedsgaranti til vores engros- eller detailkunder.
  7. Vi tilbyder kun én tilbagebetaling per produkt i henhold til Tilfredshedsgarantien. Hvis du har bestilt produktet før, og det har haft den beskrevne effekt, frasiger du dig retten til at gøre krav på Tilfredshedsgarantien for det specifikke produkt.
  8. Vi tilbyder kun refundering i henhold til Tilfredshedsgarantien én gang årligt per kunde.
  9. Krav i henhold til Tilfredshedsgarantien kan kun fremsættes, hvis produktet er blevet brugt som anvist på produktets etikette/brugsvejledning.
  10. I tilfælde af fejlagtigt krav i henhold til Tilfredshedsgarantien forbeholder vi os retten til at kræve tilbagebetaling af det refunderede beløb samt kompensation for eventuelle tab, der er opstået.
  11. Vi forbeholder os retten til når som helst at ændre, opdatere eller fjerne denne Tilfredshedsgaranti, og du kan besøge denne side regelmæssigt for at holde dig opdateret med eventuelle ændringer i garantien. Tilfredshedsgarantien blev sidst opdateret den 07/2023.
  12. For at gøre at gøre krav på Tilfredshedsgarantien skal du sende en mail til [email protected], oplyse dit ordrenummer og fortælle, hvordan du har brugt produktet og dele din oplevelse med produktet. Om nødvendigt kan vi bede om beviser for før og efter brug, hvilket kan omfatte fotografisk bevis eller lignende.
  13. Vi refunderer kun prisen for produktet og ikke eventuelle leveringsomkostninger, som der er opstået ved at sende dig produktet, eller for at du kan returnere produktet, medmindre det var defekt.
  14. Vi kan ikke holdes ansvarlige for forsvundne returneringer forårsaget af dit valg af kurér. Vi anbefaler derfor, at du sender dine købte produkter tilbage til os med en kurér, der tilbyder sporing.
  15. Giv os herefter mindst 10 arbejdsdage til at behandle din ombytning eller refundering.
  16. Vi tilbyder refundering i henhold til Tilfredshedsgarantien i forhold til den anbefalede tidsperiode, som kosttilskuddet minimum skal benyttes. Det vil sige, at hvis vi anbefaler at tage et kosttilskud i minimum 3 måneder, tilbyder vi kun refundering for 3 måneders indhold. Det samme gør sig gældende for kosttilskud, hvor vi anbefaler at bruge det i 10 dage, 28 dage og så fremdeles. Kosttilskuddet skal benyttes i minimum 3 måneder, med mindre andet er angivet.
  17. Særligt for træningsmaskiner og elektroniske enheder gælder det, at du inden for 30 dage skal kontakte os, hvis maskinen/enheden ikke lever op til den beskrevne effekt. Herefter giver vores kundeservice dig vores returadresse, og vi kan refundere prisen for produktet, så snart vi har modtaget maskinen/enheden retur. Vi dækker ikke for returomkostninger på maskiner/elektroniske enheder i sager, hvor du som kunde gør brug af Tilfredshedsgarantien.