Betalingsmuligheder

Superfoods

Betalingsmuligheder

Betalingskort

Du kan betale dine varer med VISA, MasterCard eller Eurocard. WeightWorld bruger en sikker krypteret server til at behandle Visa/Visa Elektron, Eurocard eller Mastercard.

Dine kreditoplysningerne bliver IKKE gemt på vores server.

Betaling med kreditkort er den nemmeste og hurtigste måde. Transaktionen vil blive opkrævet under navnet $BILL_DESCRIPTOR.

Alle ordrer, der modtages inden kl. 16 på hverdage, vil blive sendt samme dage og på helligedage og i weekenden vil varen blive sendt næstekommende hverdag.

Nye sikkerhedskrav når du betaler med kort på nettet

Den 1. januar 2021 blev der indført nye sikkerhedskrav, når man gennemfører betalinger på nettet. Det betyder, at du nu skal bruge din NemID-app/nøgleviser eller godkende betalingen med en engangskode fra Nets, som du får tilsendt på SMS, når du udfører betalinger på nettet. Der er tale om et nyt EU-krav til alle butikker om at indføre 2-faktorgodkendelse, som skal sikre endnu større sikkerhed for dig som kunde, når du handler online.

Sådan anvender du betalingskort på WeightWorld:

De nye sikkerhedskrav betyder kort sagt, at du fremover skal bruge en SMS-kode fra Nets eller Nem-ID, når du skal gennemføre en kortbetaling. Ved afslutning af dit køb bliver du ført videre til en sikkerhedsside, hvor du skal bekræfte din identitet, før betalingen kan godkendes/gennemføres.

1. 2-faktorgodkendelse med Nem-ID

Du kan ikke længere bruge dit fysiske Nem-ID til at godkende betalinger, du er nødt til at bruge Nem-ID-appen eller nøgleviseren. Efter du har indtastet de relevante kortoplysninger, bliver de ført over til en anden hjemmeside, hvor du skal godkende betalingen. Herefter bliver betalingen gennemført, og du kan se din bekræftelse på dit køb.

Guide til betaling med Nem-ID

For at gøre det mere overskueligt for dig har vi her nedenfor lavet en lille trin-for-trin-guide, der forklarer, hvordan hele processen foregår.

Trin 1. Betal med dit betalingskort i vores webshop som normalt.

Trin 2. Herefter bliver du ført videre til en side, hvor du skal bekræfte betaling med Nem-ID. Log ind med bruger-id og adgangskode til Nem-ID.

Trin 3. Godkend med nøgleapp eller nøgleviser.

Trin 4. Betalingen er gennemført.

2. 2-faktorgodkendelse med SMS-kode

Alternativt kan du vælge at knytte dit mobilnummer til dit betalingskort, hvilket du kan gøre hos NETS på følgende hjemmeside. Her er det vigtigt at huske på, at du får tilsendt en unik engangskode, hver gang du foretager et køb online.

For at bekræfte dit køb skal du indtaste din tilsendte engangskode sammen med den adgangskode, du valgte, da du oprettede din konto hos NETS. Det er vigtigt, at du indtaster begge koder, for ellers bliver din kortbetaling eller ordre ikke gennemført.

Er du stadig forvirret?

Hvis du stadig er forvirret over det nye EU-krav om 2-faktorgodkendelse af onlinebetalinger, kan vi anbefale dig at besøge din egen banks hjemmeside, hvor der meget detaljeret står beskrevet, hvordan du skal udføre onlinebetalinger fremover.

Hvis du fortsat er i tvivl, er du mere end velkommen til at kontakte vores kundeservice, vi sidder selvfølgelig altid klar til at hjælpe dig videre, hvis der skulle opstå problemer med betalingen.

Betalingskort
PayPal:

Paypal er en sikker, nem og hurtig måde at betale på når du shopper online. Desuden behøver du aldrig angive dine kortoplysninger, hvilket betyder at du kan tjekke ud hurtig og dermed spare tid

Du kan stadig bruge Paypal, selvom du ikke har en PayPal-konto. Du skal blot klikke på "Tjek ud med Paypal"-knappen og følge de næste lette trin.

PayPal tilbyder en bred vifte af betalingsmuligheder. Vi fremstår som Comfort Click Ltd på dit kontoudtog så dit privatliv forbliver privat.

PayPal
Klarna Faktura

Køb nu - Betal efter levering!

  • I samarbejdet med Klarna AB, tilbyder vi betaling med faktura, som fungerer på samme måde som et girokort
  • Køb nu og betal, når du har fået dine varer
  • Betalingsfrist på 14 dage
  • Ingen behov for at udlevere kortoplysninger
  • 14 dages fortrydelsesret, hvis du ikke ønskes varen alligevel eller ønsker ombytning
  • Link till Klarnas vilkår.

    Link til Standardiserede europæiske forbrugerkreditoplysninger.

    Hvis du vælger at betale med faktura, vil din bestilling blive sendt til din folkeregister-adresse. Du skal indtaste dit CPR-nummer, således der kan foretages kreditvurdering. Vi gemmer ikke dit CPR-nummer.

    Hvis du ønsker at få tilsendt varerne til anden adresse med posten, skal du vælge en anden betalingsmetode.

Klarna Faktura
Delbetaling - Klarna Konto

Afbetaling fra 89 DKK/mdr.

  • Med Klarn-afbetaling kan du dele din betaling op over 24 måneder. For at gennemføre din bestilling, skal du indtaste dit CPR-nummer, hvorefter din folkeregister adresse vil komme automatisk op. Hvis du ønsker at få tilsendt varerne til anden adresse med posten, skal du vælge en anden betalingsmetode.
  • Det er også en mikrokontrol, der tager ca. 1 sekund. Kontrollen foretages for at sikre dine personlige oplysninger og godkende dit køb. Når du har valgt Klarna afbetaling, kommer du til at få regningen i slutningen af næstkommende måned.
  • Du vælger selv, hvor meget du vil betale af hver måned dog mindst 89 Kr./ mdr. eller 1/24 af det samlede beløb. Du kan desuden altid betale det fulde beløb med det samme.
  • Link til del betaling klarna
Delbetaling - Klarna Konto
Girokort gennem Klarna Faktura

Vi kan tilbyde dig betaling via girokort. Når du vælger at betale med girokort, bliver du automatisk omdirigeret til Klarna Faktura, hvorefter du vil få tilsendt et girokort som du enten kan betale gennem din lokale bank eller via din netbank.

Klarna Faktura
Over telefonen

Du kan bestille og betale din ordre over telefonen hos vores kundeservice, hvis du vil føle dig mere tryg ved at tale til et menneske i stedet for at se på computerskærmen. Her kan du tale direkte til vores kundeservice, som kan vejlede dig og tage din betaling trygt og sikkert. Ring til os på 69 96 03 91 i hverdage mellem kl. 09:00 til 17:00.

Over telefonen

Leveringen med Royal Mail tager typisk 2-3 arbejdsdage, hvor du også kan spore din pakke på vej til dig.

Ønsker du at modtage din pakke allerede næste dag, skal du blot vælge UPS næste dag levering.

Når du handler hos WeightWorld, garanterer vi altid 100% fuld diskretion og fortrolighed. Vi sender alle pakker i neutral og diskret emballage & indpakning så ingen kan se hvad du har bestilt og hvorfra.

Forsendelse til Danmark, FragtPris Leveringstid Sporing af forsendelse Sikker og diskret emballage
UPS 119 kr Næstekommende hverdag Ja 100.00%
Post Danmark 75 kr 3-5 hverdage Ja 100.00 %
Post Danmark Gratis ved ordre over 1000 kr 7-10 hverdage Ja 100.00%
Post Danmark Gratis ved ordre over 499 kr 15-21 hverdage Nej 100.00%
Post Danmark 39 kr 15-21 hverdage Nej 100.00%

Vil min ordre blive sendt diskret?

Køb online i al fortrolighed hos WeightWorld.dk! Alle ordrer sendes i neutral og diskret UPS indpakning, så det ikke er muligt at se hvad din pakke indeholder. Hverken produktet- eller hjemmesidens navn vil være synlig udenpå indpakningen.

På din pakke vil der stå vores moderselskabs navn Comfort Click ltd.. Derfor er der ingen måde at identificere at WeightWorld.dk er afsender af din pakke. For at gøre processen endnu mere diskret, vil vi også stå som Comfort Clik ltd. på dit kontoudtog.

Levering

Vi gør alt, hvad vi kan for at sikre din ordre bliver leveret til tiden og på diskret vis. Vi har to leverings muligheder. Den ene er UPS ekspreslevering og den anden er Royal mail (PostDanmark). Vi bruger UPS privat kurérservice for at sikre at alle vores pakker ankommer til deres rette ejermand. UPS’ globale omdømme og effektive service giver os mulighed for at tilbyde dig dag til dag levering, samt mulighed for at spore din pakke online. Alle vores pakker sendes anbefalet, og derfor er en underskrift påkrævet. UPS vil prøve at levere pakken til din adresse tre arbejdsdage i træk. Det er muligt for dig at ringe til dem og ændre leveringsadresse, leveringsdag eller aftale en afhentning. UPS kan kontaktes på telefon 35 25 80 80.

Weekend og helligdage

Ordrer som placeres før 17.00 mandag til fredag afsendes samme dag, og leveres den følgende arbejdsdag. Ved helligdage og andre særlige lejligheder kan det ske at levering tager lidt længere tid. Du er velkommen til at kontakte os for at få mere information. Bemærk venligst, at alle vores produkter sendes fra London, og alle helligdage falder ikke på samme dag.

En sjælden gang kan der opstå en forsinkelse af din leveringstid pga. din pakkes størrelse eller pga. din adresse (hvis du bor i et fjertliggende område), hvilket på sjælden vis kan medføre en højere pris eller brug af anden kurérservice. Hvis dette skulle være tilfældet, kontakter vi dig.

Hvad sker der, hvis jeg ikke er hjemme, når pakken ankommer?

Hvis du ikke er hjemme, når kurérservicen ankommer, vil de efterlade en notits om, at de har forsøgt at levere din pakke. UPS prøver at levere din pakke tre arbejdsdag i træk. Hvis du ønsker at arrangere en anden leveringsadresse, en anden leveringsdag eller en afhentning, vil deres kontaktinformationer stå på notitsen. Hvis det ikke lykkedes at levere pakken efter tre gange, sender de pakken tilbage til os.

Det er muligt, at UPS vil efterlade din pakke med naboen, hvis de føler det er en mere effektiv løsning. Efter hvert mislykket forsøg vil vi også modtage en e-mail fra UPS som ajourfører os omkring status på din levering. Det er derfor muligt at vi vil forsøge at kontakte dig for at arrangere levering.

Kan jeg spore min ordre?

Ja, du vil modtage en email fra os, når din pakke forlader vores lagerhus, hvori du vil modtage dit tracking nummer. Du kan spore din pakke online under dette link til levering, så du kan følge med i hvor din pakke befinder sig på ethvert tidspunkt. Hvis du har yderligere spørgsmål, er du velkommen til at kontakte os.

Hvad hvis min ordre ikke ankommer?

Hvis din levering er mere end 2 arbejdsdage forsinket, bedes du kontakte os. Du kan også spore din pakke på UPS' hjemmeside.

Tilbage til blog