Ofte stillede spørgsmål

Superfoods

Ofte stillede spørgsmål



Hvorfor skal jeg stole på WeightWorld?
Ulig mange andre forhandlere på nettet, er der her hos os ingen tvivl om at hvad du ser er hvad du får. Vi tilbyder sikre betalingsmuligheder med de seneste sikkerhedsmetoder og benytter os af PayPoint som vores uafhængige udbyder for betalingssoftware. Vi har ingen skjulte gebyrer – du betaler kun for produktet samt levering. Vi benytter naturlige ingredienser af høj kvalitet fra hele verden og vi holder os opdaterede med hvad vores kunder ønsker og har brug for. Vores kundeserviceafdeling er klar til at hjælpe dig med alle slags spørgsmål og vi stræber efter at have konstant kommunikation med dig for at holde dig opdateret omkring din ordre eller eventuel returvare. Vi har ægte kundeanmeldelser på vores produktsider og opfordrer vores kunder til at efterlade en anmeldelse, så fremtidige kunder ved hvad de får. Sidst men ikke mindst, så lover vi ikke mirakler med vores produkter, men fortæller dig sandheden, så du kan gøre op med dig selv om produktet er noget for dig.
Hvordan kan jeg betale?
Vi har gjort det nemt for dig at betale. Vi accepterer de fleste betalingskort såsom Visa, MasterCard, Visa Electron, American Express og Solo. Du kan også betale via PayPal eller på afbetaling eller med girokort via Klarna. Du kan læse mere om betaling under "betalingsmetoder".
Jeg har tekniske problemer, hvad gør jeg?

Det er ikke sjovt når din internetforbindelse går i stå, specielt ikke når du sidder og gerne vil købe noget. Derfor tilbyder vi at du altid kan placere din ordre over telefonen, hvis der skulle være problemer med internettet. Vi ønsker at du har mulighed for at bestille et hvilket som helst produkt, selv hvis teknologien skulle svigte. Venligst kontakt vores kundeserviceteam.

Jeg har et spørgsmål, hvem skal jeg kontakte?

Hvis du ikke har fået svar på dit spørgsmål her, eller du bare har lyst til at tale med os personligt, så sidder vores kundeserviceteam klar 5 dage om ugen, mandag-fredag kl. 09:00 til 17:00. Du kan også kontakte os på live chat ude i højre side af skærmen, eller sende os en besked gennem vores kontaktside.

Hvornår kan jeg forvente levering af min bestilling?

Alle ordrer placeret inden kl. 16 på hverdage, bliver sendt samme dag. Har du valgt levering med UPS vil din pakke blive leveret den næstkommende hverdag. Har du valgt DAO går der som regel 2-5 arbejdsdage.

Kan jeg spore min pakke?

Ja, alle pakker får et sporingsnummer som du får tilsendt på e-mail så snart pakken er afsendt. Du kan spore pakken ved at gå ind på fragtfirmaets hjemmeside under ”track & trace”, indtaste dit sporingsnummer og få information om hvor pakken befinder sig.

Jeg bestilte for noget tid siden, hvorfor er min pakke ikke ankommet?

Kontakt os med det samme for at få opklaret problemet. Du kan kontakte os enten på telefon, live chat eller e-mail.

Er der nogle skjulte gebyrer?

Nej, vi ved hvor irriterende det er når man vil købe noget og så opdager uventede gebyrer når man skal til at betale. Hos os betaler du kun for produktet og leveringen - intet andet. Ønsker du at betale med faktura via Klarna, skal du dog være opmærksom på at Klarna pålægger et gebyr på 39 kr for fakturaen.

Skal jeg være hjemme for at skrive under for modtagelse af pakken?

Hvis du vælger levering med DAO HOME, vil de efterlade pakken på et sted som DAO anser for sikkert. Findes der ikke et sikkert sted, vil du modtage en meddelse om hvor du kan hente din pakke (normalt i den nærmeste pakkeshop). Vælger du levering med UPS, skal der underskrives for leveringen. Det behøver ikke at være dig selv, hvis blot du sørger for at der er en anden på adressen som kan signere for modtagelsen.

Der var ingen til at tage imod leveringen fra UPS, hvad gør jeg?

UPS vil altid forsøge at levere 3 gange før pakken bliver sendt retur til os. Dette sker som regel 3 hverdage i træk. De vil ved første forsøg efterlade et kort med deres kontaktoplysninger, så du kan kontakte dem og arrangere enten afhentning eller levering på en dato som passer dig bedre. Husk altid at have dit sporingsnummer klar når du kontakter fragtfirmaet.

Hvad hvis mit spørgsmål ikke er blevet besvaret af de ovenstående?

Du er velkommen til at kontake os på 69 91 87 26 eller skrive en mail til os på info@weightworld.dk.

Kan jeg betale med check eller bestille per efterkrav?

Nej, vi tager desværre ikke imod check, og man kan ikke bestille per efterkrav.

Hvornår vil jeg modtage svar på min email henvendelse?

Vi bestræber os efter at svare dig så hurtigt vi kan. Du kan forvente en svarhastighed på ca. 1 time i tidsrummet mandag-fredag 10-18. Lørdage og søndage såvel som efterspørgsler efter kl. 18, vil du modtage svar den efterfølgende hverdag.

Kan jeg bestille over telefonen?

Ja, du kan bestille fra din telefon. Vi har en mobilvenlig side, som er nem og hurtig at anvende. Alternativt kan du ringe til vores kundeservice på 69 96 03 91 som kan hjælpe dig med at placere din order.

Hvad er jeres returpolitik

Returnering af varer tilbage til os er meget enkelt. Hvis du ønsker at returnere din bestilling, skal du starte med at tage kontakt til vores kundeservice på 69 96 03 91. De vil hjælpe dig igennem returneringen, så den bliver så nem og effektiv for dig.

Du kan returnere uåbnede/ubrugte vare(r) i op til 30 dage efter din levering til vores tyske lager. OBS. gælder ikke undertøj eller shapewear. Send varen tilbage til os, og du vil blive refunderet på samme betalingsmetode, som du anvendte under din bestilling. Kontakt os for mere information

Kan jeg spore min pakke?

Du er i stand til at spore din bestilling, hvis du har valgt en leveringmetode med sporing (Track&Trace) via enten DAOeller UPS. Når din bestilling afsendes fra vores lager, vil du modtage en bekræftelsesmail med et forsendelsesnummer på pakken. Med dette nummer vil du være i stand til at spore din pakke på PostDanmark eller UPS's hjemmeside. Her vil du kunne følge med i hvor langt din pakke er og hvorhenne den befinder sig.

Alternativt kan du kontakte vores kundeservice, som med glæde vil hjælpe dig med at spore din pakke.

Tilbage til blog