Kundeservice åbent man- til fredag 09-18

69 96 03 91 Live Chat
emaerket
  • Fuld tilfredshedsgaranti

    Gælder kun på udvalgte mærker

  • Fri fragt på alle ordrer over 499 kroner

    Bestil før klokken 17 for afsendelse samme dag

  • Tilfredse kunder

    Fremragende kundeanmeldelser

Ofte stillede spørgsmål

WeightWorld er dedikeret til at tilbyde dig både sikkerhed og fortrolighed når du bestiller hos os. Vores online bestillingssystem gør brug af den seneste sikre krypteringsteknologi. Alle personlige informationer samt betalingsinformationer er sikret på bedste vis, så du ikke behøver at bekymre dig, når du handler hos os.

Om os

  1. Hvorfor skal jeg stole på WeightWorld?
    Ulig mange andre forhandlere på nettet, er der her hos os ingen tvivl om at hvad du ser er hvad du får. Vi tilbyder sikre betalingsmuligheder med de seneste sikkerhedsmetoder og benytter os af PayPoint som vores uafhængige udbyder for betalingssoftware. Vi har ingen skjulte gebyrer – du betaler kun for produktet samt levering. Vi benytter naturlige ingredienser af høj kvalitet fra hele verden og vi holder os opdaterede med hvad vores kunder ønsker og har brug for. Vores kundeserviceafdeling er klar til at hjælpe dig med alle slags spørgsmål og vi stræber efter at have konstant kommunikation med dig for at holde dig opdateret omkring din ordre eller eventuel returvare. Vi har ægte kundeanmeldelser på vores produktsider og opfordrer vores kunder til at efterlade en anmeldelse, så fremtidige kunder ved hvad de får. Sidst men ikke mindst, så lover vi ikke mirakler med vores produkter, men fortæller dig sandheden, så du kan gøre op med dig selv om produktet er noget for dig.
  2. Hvor er WeightWorld placeret?
    WeightWorld er placeret i Croydon, Syd London. Dette inkluderer kundeserviceholdet og lageret, hvilket betyder at alle varer bliver sendt herfra.
  3. Hvordan ved jeg det er sikkert at handle med jer?
    Vi bruger et bredt udvalg af elektroniske og fysiske sikkerhedsforanstaltninger og apparater, for at beskytte dine personlige data og betalingsinformation. Alle vores betalingsudbydere er PCI krypterede og al information er krypteret inden videresendelse ved hjælp af Secure Sockets Layer (SSL) protokollen
  4. Har i en fysisk butik jeg kan besøge?
    Nej, WeightWorld er udelukkende en webshop til dine vægtkontrol behov. Ved ikke at have en fysisk butik, har vi mulighed for at give dig de bedste priser og tilbud.
  5. Hvornår blev WeightWorld etableret?
    WeightWorld startede i 2005, med det mål at hjælpe mænd og kvinder i UK med at få styr på deres vægt og forblive sunde. I 2008 ekspanderede WeightWorld til Europa og vi blev en etableret forhandler af naturlige alternativer til vægtkontrolsystemer. I dag er vi et globalt varemærke, glade for at have ekspederet tusindvis af glade og tilbagevendende kunder, over hele verden.

Betaling

  1. Hvordan kan jeg betale?
    Vi accepterer på nuværende tispunkt de fleste betalingskort såsom Visa, MasterCard og Visa Electron. Du kan også betale via PayPal, VIABILL, eller via betaling gennem Klarna faktura og Klarna delbetaling/afbetaling. Derudover kan du lave en sikker overførsel gennem din netbank, hvis du føler dig mere tryk med denne mulighed. Du kan læse mere om betalingmetoderne under "betaling".
  2. Kan jeg bestille over telefonen?
    Ja, du kan bestille fra din telefon. Vi har en mobilvenlig side, som er nem og hurtig at anvende. Alternativt kan du ringe til vores kundeservice på 69 96 03 91 som kan hjælpe dig med at placere din order.
  3. Tager i imod internationale kreditkort?
    Ja det gør vi.
  4. Hvad vil der stå på min kort- eller kontooversigt?
    Din ordre vil figurere som “Comfort Click Ltd” på din kort- eller kontooversigt.

Bestilling

  1. Jeg har tekniske problemer, hvad gør jeg?
    Det er ikke sjovt når din internetforbindelse går i stå, specielt ikke når du sidder og gerne vil købe noget. Derfor tilbyder vi at du altid kan placere din ordre over telefonen, hvis der skulle være problemer med internettet. Vi ønsker at du har mulighed for at bestille et hvilket som helst produkt, selv hvis teknologien skulle svigte. Venligst kontakt vores kundeserviceteam.
  2. Jeg har et spørgsmål, hvem skal jeg kontakte?
    Hvis du ikke har fået svar på dit spørgsmål her, eller du bare har lyst til at tale med os personligt, så sidder vores kundeserviceteam klar 5 dage om ugen, mandag-fredag kl. 09-18. Du kan også kontakte os på live chat ude i højre side af skærmen, eller sende os en besked gennem vores kontaktside.

Levering

  1. Hvornår kan jeg forvente levering af min bestilling?
    Alle ordrer placeret inden kl. 16 på hverdage, bliver sendt samme dag. Har du valgt levering med UPS vil din pakke blive leveret den næstkommende hverdag. Har du valgt Post Danmark går der enten 3-5 dage eller 7-10 dag alt efter hvilken leveringsmetode du benytter dig af.
  2. Kan jeg spore min pakke?
    Ja, alle pakker får et sporingsnummer som du får tilsendt på e-mail så snart pakken er afsendt. Du kan spore pakken ved at gå ind på fragtfirmaets hjemmeside under ”track & trace”, indtaste dit sporingsnummer og få information om hvor pakken befinder sig.
  3. Skal jeg være hjemme for at skrive under for modtagelse af pakken?
    Hvis du vælger levering med Post Danmark, vil postvæsenet efterlade en seddel om afhentning af pakken, hvis du ikke er hjemme på leveringstidspunktet. Du kan herefter medbringe seddelen til dit lokale posthus/postbutik og afhente din pakke. Vælger du levering med UPS, skal der underskrives for leveringen. Det behøver ikke at være dig selv, hvis blot du sørger for at der er en anden på adressen som kan signere for modtagelsen. Husk at du også kan få leveret til din arbejdsadresse.
  4. Der var ingen til at tage imod leveringen fra UPS, hvad gør jeg?
    UPS vil altid forsøge at levere 3 gange før pakken bliver sendt retur til os. Dette sker som regel 3 hverdage i træk. De vil ved første forsøg efterlade et kort med deres kontaktoplysninger, så du kan kontakte dem og arrangere enten afhentning eller levering på en dato som passer dig bedre. Husk altid at have dit sporingsnummer klar når du kontakter fragtfirmaet.
  5. Min ordre er ikke kommet, hvad skal jeg gøre?
    Du kan bruge dit unikke tracking nummer, til at følge fremskridtet og den forventede leveringsdato på din ordre. Alternativt , kan du kontakte os og så kan vores hjælpsomme kundeservice guide dig til at følge din ordre. For at vi kan hjælpe dig med at finde din ordre, bedes du have dit 8 cifrede ordrereferencenummer klar
  6. Leverer i til mit land?
    Vi tilbyder international forsendelse til mere end 60 lande verden over. For at se om vi leverer til dit land, kan du besøge vores leveringsside og vælge dit land fra dropdown menuen

Returnering

  1. Hvad er jeres returpolitik?
    Returnering af varer tilbage til os er meget enkelt. Hvis du ønsker at returnere din bestilling, skal du starte med at tage kontakt til vores kundeservice på 69 96 03 91. De vil hjælpe dig igennem returneringen, så den bliver så nem og effektiv for dig. Du kan returnere uåbnede/ubrugte vare(r) i op til 30 dage efter din levering. OBS. gælder ikke undertøj eller shapewear. Send varen tilbage til os, og du vil blive refunderet på samme betalingsmetode, som du anvendte under din bestilling. Vores adresse er: Comfort Click Ltd., Lower Addiscombe Road Croydon CRO 6AD London, UK
  2. Jeg vil gerne returnere mit køb! Hvad gør jeg?
    Hvis du gerne vil returnere et produkt, skal du bare kontakte os, og fortælle os hvorfor. Vi guider dig herefter igennem processen skridt for skridt for at du kan returnere dit produkt.
  3. Får jeg mine penge tilbage eller får jeg et tilgodebevis, hvis jeg returnerer et produkt?
    Du får dine penge tilbage, via samme metode som du i sin tid brugte for at betale for dine varer.
  4. Hvor lang tid tager det før i godkender min refundering?
    Hvis du bor i UK kan refunderinger tage op til fem arbejdsdage. Dog kan det tage op til 21 dage, hvis du returnerer din vare fra Danmark. Dette sker idet vi først kan godkende refunderingen når vi har modtaget varen.

Sikkerhed

  1. Er jeres webside krypteret?
    Ja, WeightWorld bruger den seneste 256-bit SSL krypteringsteknologi, for at være sikre på at dine online transaktioner med os, er sikre og beskyttede.
  2. Hvad er cookies? Skal jeg aktivere cookies i min browser?
    En cookie er en lille smule data, der bliver sendt til din browser fra en webside og bliver gemt på din computers harddisk. For at kunne nyde godt af alle funktionerne på WeightWorld, er du nødt til at aktivere cookies i din browser, dette gør at du kan tilføje produkter til din kurv og gør at vi kan individualisere vores webside til dig. For yderligere information om hvilke cookies vi bruger, bedes du besøge vores cookies side.
  3. Er det sikkert at bruge mit kreditkort på jeres side?
    Ja, alle kreditkort betalinger foregår på PCI krypterede servere via en 256-bit kryptering.
  4. Deler i min e-mail adresse med tredjepart?
    Nej, vi kan forsikre dig om at al information vi modtager, ikke bliver overleveret til tredjepart. Vi beder om din e-mailadresse, som et middel til kommunikation, for at du kan følge med i din ordre.