Fri fragt på alle ordrer over 499kr*

Kunde service

Vi er altid klar til at hjælpe dig. Vi har lavet en liste med de ofte stillede spørgsmål her nedenfor, så du hurtigt kan få svar på dit spørgsmål. Hvis du har andre spørgsmål, er du mere end velkommen til at kontakte vores kundeservice.

Vi sidder klar til at hjælpe dig via telefon, live chat eller mail alle hverdage mellem 09:00 - 17:00.

Ofte stillede spørgsmål

Hvis du har valgt hjemmelevering med DPD/PostNord, modtager du din ordre inden for 3-5 hverdage.
Hvis du har valgt at afhente din ordre i en DAO-pakkeshop, modtager du din pakke inden for 4-6 hverdage.
Hvis du har valgt DHL-expresslevering, modtager du din ordre inden for 48 timer, hvis du bestiller før klokken 13:00.
Hvis du allerede har modtaget dit trackingnummer, kan du afhængigt af leveringsmulighed spore din ordre via følgende hjemmesider:
DPD (hjemmelevering): https://www.dpd.com/nl/en/receiving/track/
DAO (pakkeshop): https://www.dao.as/
DHL (express): https://www.dhl.com/dk-da/home.html
Vores produkter fremstilles i forskellige lande i og uden for Europa. Alle vores produkter er fremstillet efter de højeste GMP-standarder for kosttilskud og med nøje udvalgte samt kontrollerede ingredienser. Alle vores produkter er godkendte til salg i EU og Danmark, og vores økologiske produkter er altid certificeret økologiske.
Hvis du har spørgsmål til et specifikt produkt, kan du altid kontakte vores kundeservice. Vi sidder klar til at hjælpe dig alle hverdage mellem 9-17.

Address

Osterbrogade 226 st. tv
2100
Copenhagen
Hovedstaden
Denmark

Telefon

Tøv ikke et sekund med at ringe til os, hvis du har brug for hjælp. Du kan kontakte os på: 69 96 03 91
Bed om at blive ringet tilbage

Live chat

Send os en besked via live chat.

Email

Send os en email til [email protected]