Kundeservice åbent man- til fredag 09-18

69 96 03 91 Live Chat
emaerket
  • Fuld tilfredshedsgaranti

    Gælder kun på udvalgte mærker

  • Fri fragt på alle ordrer over 499 kroner

    Bestil før klokken 17 for afsendelse samme dag

  • Tilfredse kunder

    Fremragende kundeanmeldelser

Levering og indpakning

Vi har et tæt samarbejde med både Post Danmark og UPS, så vi kan levere din pakke som det passer dig bedst. Fragtfirmaerne, som vi benytter, er globalt anerkendte og vi kan derfor være sikre på at din bestilling når frem til dig hurtigt og sikkert.

Hvornår modtager jeg min ordre?

Post Danmark
Standardlevering med Post Danmark er gratis, hvis du handler for mere end 499 kroner. Hvis du handler for under det beløb, så koster det 39 kroner.

Levering med trackingnummer med Post Danmark koster 75 kr. og tager som regel 3-5 arbejdsdage (forsinkelser kan forekomme). Der kræves underskrift ved levering til døren, men hvis du ikke er hjemme til at tage imod pakken, så kan du afhente den på dit lokale posthus eller ved din postbutik.

UPS
Ønsker du hurtig levering, kan du vælge at få din pakke leveret med UPS. Dette koster 139 kr. (uanset hvor meget du bestiller) og der er garanteret levering næste arbejdsdag på alle ordrer placeret inden kl. 17.00 på en hverdag. Der kræves underskrift ved levering. Er du ikke hjemme på leveringstidspunktet, vil UPS forsøge at levere yderligere 2 gange før pakken bliver returneret til os. Efter første leveringsforsøg vil de efterlade et kort med kontaktdetaljer, så du kan kontakte dem og aftale en alternativ leveringsdato eller –adresse. Vi kan desværre ikke stå til ansvar for eventuelle flyforsinkelser med UPS.

Hvordan vil min pakke se ud?

Vi vægter dit privatliv og sikkerhed meget højt. Derfor bliver alle ordrer sendt i neutral indpakning både med Post Danmark og UPS. Man vil ikke kunne se hvad pakken indeholder eller hvor du har bestilt fra. Afsendernavn vil stå som Comfort Click Ltd., som er vores moderselskab. Dette er også navnet der vil fremstå på dit kontoudtog.

Hvad hvis jeg ikke er hjemme når pakken bliver leveret?

Vi ved godt at du ikke kan sidde derhjemme og vente i flere dage på at din pakke kommer frem. For at undgå at du venter forgæves, bliver alle pakker udstyret med et sporingsnummer, så du altid kan spore den og se hvor den befinder sig og dermed få en idé om hvornår den bliver leveret. Hvis du ved at du ikke vil være hjemme på din privatadresse når posten kommer, kan du vælge at få leveret til din arbejdsadresse eller en anden alternativ adresse i stedet.

Hvis det skulle ske at du ikke er på den angivne leveringsadresse, vil fragtfirmaet efterlade en seddel hvor de informerer at de har forsøgt at levere. Har du valgt levering med Post Danmark, kan du medbringe denne seddel til dit lokale posthus og få udleveret pakken. Har du valgt levering med UPS, kan du kontakte dem for at arrangere en leveringsdag der passer dig bedre eller afhente på deres nærmeste kontor.

Skal jeg underskrive for levering?

Har du valgt levering med Post Danmark skal der ikke underskrives ved levering. Får du derimod leveret med UPS, skal der være en til stede på adressen til at underskrive for leveringen. Det behøver ikke at være dig selv der underskriver, så længe du sørger for at der er en til stede, som kan give pakken videre til dig.

Min pakke er ikke blevet leveret endnu, hvad gør jeg?

Har du ventet længere end den forventede leveringstid, så kontakt os med det samme for at få oplyst hvor pakken befinder sig og om der skulle være eventuelle komplikationer. Du kan også selv spore din pakke på fragtfirmaets hjemmeside ved hjælp af sporingsnummeret, som du har modtaget på email. Vi gør opmærksomme på, at der skal gå 20 dage før, at din pakke kan blive betragtet som gået tabt ved postvæsenet. Først herefter kan vi sende dig en ny pakke og eventuelt refundere pengene til dig.

Track din ordre

Hvis du allerede har lavet en ordre hos os, behøves du kun at kopiere dit tracking nummer ind i boksen nedenfor, hvis du vil vide hvor langt din pakke er i forløbet.


Venligst indtast dit 13-cifrede tracking-nummer: