Fri fragt på alle ordrer over 499kr

Levering og indpakning

Hos WeightWorld tilbyder vi flere leveringsmuligheder, så du kan vælge den mulighed der passer dig bedst, og sikre at du får en god oplevelse. Her finder du informationer om leveringsprocessen og om hvad du skal gøre, hvis din levering ikke er kommet indenfor den angivne leveringstid.

Vi har et tæt samarbejde med både GLS, DAO og UPS, så vi kan levere din pakke, som det passer dig bedst. Fragtfirmaerne, som vi benytter, er udvalgt som samarbejdspartnere, da de er globalt anerkendte. Vi kan derfor være sikre på, at din bestilling når frem til dig hurtigt og sikkert.

Bemærk: Alle pakker til Danmark sendes fra vores tyske lager. Ordre fra Færøerne, Grønland og Norge sendes fra vores lager i England, og derfor kan der forekomme toldgebyrer på forsendelsen. Vi anbefaler, at du tager kontakt til de lokale toldmyndigheder for at høre nærmere om beløbsgrænser for import af produkter, da det i visse tilfælde kan være muligt ikke at skulle betale toldgebyr.

Al vejledning og information returnering, ombytning af varer og tilkendegivelser om beskadigede varer findes under Returnering.

LEVERING TIL PAKKESHOP
GRATIS for bestillinger over 499kr.

Levering til valgfri pakkeshop. Tager mellem 2 - 5 hverdage med DAO.

Fragten afhænger af ordrens værdi:

  • Over 499kr - GRATIS
  • Mellem 300kr og 499kr - 29kr
  • Op til 299kr - 59kr
GRATIS for bestillinger over 699kr.

Dør til dør-levering. Tager mellem 2 - 5 hverdage med GLS.

Fragten afhænger af ordrens værdi:

  • Over 699kr - GRATIS
  • Mellem 300kr og 699kr - 39kr
  • Op til 299kr - 69kr
139kr uafhængigt af ordrens værdi. Kræver underskrift.

Dør til dør-levering. Tager mellem 1 - 2 hverdage med UPS, når du bestiller inden kl. 16:00.

Internationale leveringer

Vælg dit leveringsland

Leveringsservice Pris Tid Tracking-nummer Underskrift påkrævet
Post Danmark - 3-5 hverdage (med sporing og underskrift) 99 kr Post Danmark - 3-5 hverdage (med sporing og underskrift)
UPS Ekspres - 1 hverdag 199 kr UPS Ekspres - 1 hverdag

Hvornår modtager jeg min ordre?

Afhængigt af din valgte leveringsmetode kan du forvente forskellige leveringstider.

DAO
Levering til DAO-pakkeshop koster 59 kr. og tager som regel 2-5 arbejdsdage. Denne leveringsmetode er gratis ved ordrer over 499 kr.

GLS
Levering direkte til døren med GLS koster 59 kr., og tager 2-5 arbejdsdage. Hvis du ikke er hjemme til at tage imod pakken, kan du afhente den ved din lokale postbutik eller pakkeshop. Denne leveringsmetode er gratis ved ordrer over 499 kr.

UPS
Ønsker du hurtig levering, kan du vælge at få din pakke leveret med UPS. Dette koster 139 kr. (uanset hvor meget du bestiller) og der er garanteret levering næste arbejdsdag på alle ordrer placeret inden kl. 17.00 på en hverdag. Der kræves underskrift ved levering. Er du ikke hjemme på leveringstidspunktet, vil UPS forsøge at levere yderligere 2 gange før pakken bliver returneret til os. Efter første leveringsforsøg vil de efterlade et kort med kontaktdetaljer, så du kan kontakte dem og aftale en alternativ leveringsdato eller –adresse. Vi kan desværre ikke stå til ansvar for eventuelle flyforsinkelser med UPS.

Hvordan vil min pakke se ud?

Vi vægter dit privatliv og sikkerhed meget højt. Derfor bliver alle ordrer sendt i neutral indpakning både med GLS, DAO og UPS. Man vil ikke kunne se hvad pakken indeholder eller hvor du har bestilt fra. Afsendernavn vil stå som Comfort Click Ltd., som er vores moderselskab. Dette er også navnet der vil fremstå på dit kontoudtog.

Hvad hvis jeg ikke er hjemme, når pakken bliver leveret?

Vi ved godt at du ikke kan sidde derhjemme og vente i flere dage på at din pakke kommer frem. For at undgå at du venter forgæves, bliver alle pakker udstyret med et sporingsnummer, så du altid kan spore den og se hvor den befinder sig og dermed få en idé om hvornår den bliver leveret. Hvis du ved at du ikke vil være hjemme på din privatadresse når posten kommer, kan du vælge at få leveret til din arbejdsadresse eller en anden alternativ adresse i stedet.

Hvis det skulle ske at du ikke er på den angivne leveringsadresse, vil fragtfirmaet efterlade en seddel hvor de informerer at de har forsøgt at levere. Har du valgt levering med GLS, kan du medbringe denne seddel til dit lokale posthus og få udleveret pakken. Har du valgt levering med UPS, kan du kontakte dem for at arrangere en leveringsdag der passer dig bedre eller afhente på deres nærmeste kontor.

Skal jeg underskrive for levering?

Har du valgt levering med GLS skal der ikke underskrives ved levering. Får du derimod leveret med UPS, skal der være én til stede på adressen til at underskrive for leveringen. Det behøver ikke at være dig selv der underskriver, så længe du sørger for at der er en til stede, som kan give pakken videre til dig.

Min pakke er ikke blevet leveret endnu, hvad gør jeg?

Har du ventet længere end den forventede leveringstid, så kontakt os med det samme for at få oplyst hvor pakken befinder sig og om der skulle være eventuelle komplikationer. Du kan også selv spore din pakke på fragtfirmaets hjemmeside ved hjælp af sporingsnummeret, som du har modtaget på email. Vi gør opmærksomme på, at der skal gå 20 dage før, at din pakke kan blive betragtet som gået tabt ved postvæsenet. Først herefter kan vi sende dig en ny pakke og eventuelt refundere pengene til dig.

Track din ordre

Hvis du allerede har lavet en ordre hos os, behøves du kun at kopiere dit tracking nummer ind i boksen nedenfor, hvis du vil vide hvor langt din pakke er i forløbet.

Venligst indtast dit 13-cifrede tracking-nummer: