Kundeservice åbent man- til fredag 09-18

69 96 03 91 Live Chat
emaerket
  • Fuld tilfredshedsgaranti

    Gælder kun på udvalgte mærker

  • Fri fragt på alle ordrer over 499 kroner

    Bestil før klokken 17 for afsendelse samme dag

  • Tilfredse kunder

    Fremragende kundeanmeldelser

Returneringer

Her hos WeightWorld er vi stolte af at levere produkter og service af høj kvalitet. Selvom vi er sikre på at du vil elske dit nyindkøbte produkt, forstår vi at man selvfølgelig kan komme på andre tanker. Det er vigtigt for os at du er tilfreds med din ordre. Hvis du af hvilken som helst grund vil returnere dit køb, har vi gjort dette nemt for dig. Hos os er der ingen nonsens eller bøvl. Du får 30 dages gratis returnering, og vores venlige kundeservice er altid...

Hvordan returnerer jeg en vare?

At returnere en vare hos os er meget simpelt; Begynd ALTID med at Kontakte os.

- Hvis du ønsker at returnere en vare af hvilken som helst grund. Kan du returnere den til os inden for 14 dage i varens originale stand, og få en pengene fuldt refunderet.

- Hvis du ved leveringen af produktet opdager at indpakningen samt selve varen er blevet beskadiget, skal du Kontakte os hurtigst muligt.

- Du vil blive kontaktet når vores varehus har modtaget varen og din refundering er blevet foretaget. Dette gør vi for at holde dig informeret gennem hele forløbet.

- Du vil blive refunderet med den samme betalingsmetode som du brugte da du foretog købet.

For at være sikre at vores varehus modtager varen du returnerer, anbefaler vi at du bruger en leveringsmetode hvor du kan sporer din vare i forløbet tilbage til os.

Jeg vil gerne returnere en vare

Du kan returnere alle uåbnede varer, som du ikke er tilfreds med, inden for 30 dage efter leveringen. Send varen tilbage til os og du vil blive refunderet med den samme betalingsform som du originalt betalte med

Vær opmærksom på at waist trainers, slim belts og anden for for beklædning af hygiejniske årsager ikke kan tilbagereturneres, efter de har været prøvet på.

Jeg har modtaget en defekt vare

Det er vigtigt du kontakter os så snart du opdager fejlen. Kontakt vores kundeservice med dit ordrenummer, varenavn og hvad defekten ved varen omhandler, så sender vi en en ny til at erstatte den defekte hurtigst muligt.

Der mangler en vare fra min ordre

Venligst Kontakt os hvis du tror der mangler en vare fra din ordre. Lad os kundeservice vide din 8-cifrede ordre nummer og vi vil vende tilbage til dig hurtigst mulig for at sende den manglende vare

Hvordan ved jeg at i har modtaget min vare?

Vi vil notificere dig så snart varen er tilbage ved vores varehus. Vi holder dig også opdateret på hvornår din refundering er gennemført eller din nye vare er sendt afsted.

Hvornår vil jeg modtage min refundering?

Alt efter din kort udbyder og bank, kan en refundering normalt tage mellem 2-3 arbejdsdage.

Jeg returnerer en varer fra Danmark, hvornår vil den komme til England?

Det tager altid lidt længere tid for internationale pakker at nå til England. Så venligst tillad op til 21 arbejdsdage før for at pakken kan nå tilbage til vores varehus. Igen anbefaler vi at du sender pakken med et selvskab hvor det er muligt med sporing, så du hele tiden kan opdatere dig omkring pakkens status.

Vores dedikerede kundeservice afdeling er altid klar til at hjælpe jer med alle eventuelle spørgsmål. Bare Kontakt os eller brug vores live chat funktion.

Jeg har modtaget forkerte varer

Hvis du ved en fejltagelse, har modtaget en forkert vare, så Kontakt os inden for 7 arbejdsdage efter din levering. For at hjælpe os med vores undersøgelse af problemet, vil du blive bedt om at sende billede af pakkeseddel såvel som billede af produktet. Hvis alt er OK, vil vi sende dig den rigtige vare så hurtigt som muligt. Bemærk venligt, at du vil blive bedt om at returnere den forkerte vare tilbage til os. Du vil ikke blive refunderet for dine fragtomkostninger

Jeg har ikke modtaget min pakke

Hvis du ikke har modtaget din bestilling efter din forventede leveringstid, så tag kontakt til os hurtigst muligt. Herefter vil vi lave en efterlysning af pakken, og finde ud af hvor pakken befinder sig. Hvis vi finder frem til at pakken er gået tabt under fragt, vil du sende en ny pakke af sted til dig hurtigst muligt.

Returneringsaddresse

Hvis du vil returnere din vare, skal du sende den til følgende addresse:

Comfort Click Ltd.

106 Lower Addiscombe Road

Croydon, Greater London CR0 6AD

Storbritannien

Vores dedikerede kundeservice afdeling er altid klar til at hjælpe jer med alle eventuelle spørgsmål. Bare Kontakt os eller brug vores live chat funktion.