• Fuld tilfredshedsgaranti

    Gælder kun på udvalgte mærker

  • Fri fragt på alle ordrer over 499 kroner*

    Bestil før klokken 17 for afsendelse samme dag

  • Kunders databeskyttelse

    Din data er sikker og beskyttet hos os

Sådan Får Du En Bikini Krop Klar Til Sommer

Sommeren er det perfekte vejr for at få gange i den bikinikrop, strand udsigt, sol, den kølige brise fra de blide bølger af havet, den skønne blanding af sand og vand på stranden. Men hvad nu hvis du ikke føler dig helt klar? Det er ikke umuligt at du er langt fra at have en krop tonet perfekt til en bikini, hvilket er derfor denne artikel er klar til at hjælpe dig med at få en bikinikrop klar til sommer!

Så stop med at tænke på, hvordan du får en bikinikrop klar til din næste sommerferie, dette er den perfekte vejledning!

Først, tag fat i din kost

Ligesom der er en model krops diet, er der også en strand krops diet, og hvis du skal begynde med at opbygge din krop efter en bedre pasform og så den er sexet til stranden, kan vi hjælpe, hvis du følger tipsene i denne krops plan. For det første skal du spise flere grøntsager, kombineret med frugt, magert kød eller bønner. Derudover, forsøg at tilføj hele korn og fedtfattige mejeriprodukter. Du kan også give dig selv noget godt, ved at tilføje fiber optioner i dine måltider for at reducere oppustethed. Ved siden af dette bør du minimere den hastighed, hvor du spiser slik, stegte fødevarer, fedtstoffer som ost og forarbejdede fødevarer for at få den ideelle bikini krop.

Du kan også prøve at lave lækre smoothies eller shakes. Nogle af de bedste ingredienser, du kan inkludere, er Spirulina, Amla og BBCA glutamin pulver, da disse er fulde af gavnlige næringsstoffer og protein. Et andet tip er at styre dine portioner for at passe på dit kalorieindhold. Reducer antallet af gange, du spiser, hvis du er en snacker, og hvis du føler dig sulten, skal du drikke mere vand og spise mere friske frugter og grøntsager. Du kan også effektivt udnytte naturlige kosttilskud for at få din bikinikrop, som omfatter superfoods som Green Coffee, Garcinia Cambogia og Forskolin, da disse er kendt for at hjælpe dig med at styre din appetit, metabolisme og en reduktion i kropsvægt og fedt uden at gå på kompromis med musklerne.

Selvom du kan prøve at mixe din kost og reducere snacking, så gå ikke glip af et måltid. Spis regelmæssigt hele dagen, da dette kan hjælpe med at holde din sult i kontrol og stabilisere dit blodsukker niveau. Uanset at du skal spise regelmæssigt, bør du lave kloge valg af den mad, du spiser. Drik endelig mere vand. Når du er dehydreret, kan det føre til, at du spiser for meget, men husk at brus, kaffe eller alkohol ikke tæller når det kommer til en strand krops diet!

Motion

Kost kan være meget vigtigt for at få den bikini krop, du vil have, men du kan heller ikke undervurdere effekten af motion. De øvelser du udfører bør være omkring 30-60 minutter pr. Session, i omkring 3-6 gange om ugen. Hvis du er en begynder selv, skal du sørge for at gå på dit niveau og skræddersy til dine behov! Her er nogle af vores yndlings tips til en træning for en strandkrop:

  • Cardio øvelser: Du kan prøve at løbe, cykle, trappe klatring, roing, sjippetov, elliptisk træning, svømning eller dans aerobic. Hvis du er villig til at få bedre resultater, anbefaler vi at du udfører en række øvelser og ikke bare holder dig til en.
  • Intensiv træning: For dette kan du udføre høj intensitets øvelser med mellemrum i din normale træningsrutine. Dette er effektivt, da det hjælper dig med at forbrænde mange kalorier under og efter din træning. Du kan gøre dette en eller to gange om ugen for den bedste strandkrop.
  • Timer: Du kan også involvere dig i gruppe timer, som kan omfatte boot camps eller kickboxing. Disse kan tilføje motivation og intensitet for at gøre det sjovere og lettere at udøve.
  • Styrketræning: Prøv at styrketræne din krop omkring 2-4 gange om ugen. Du kan gøre dette ved at lave øvelser, der er mod modstand, da disse arbejder på bestemte muskelgrupper. Du kan vælge en række multi-tasking øvelser, som omfatter; squats, lunges, pushups, planke, ro øvelser, pulldowns, crunches og meget mere.
  • Toning: For at forbedre toning på din krop, kan du også tilmelde dig yoga eller Pilates klasser, eller bare udføre det i dit hjem.

Tips til den perfekte bikinikrop

Udover at forbedre din kost og træne kroppen, er der nogle andre faktorer, der hjælper dig med at få den bikinikrop klar til sommer. Her er nogle tips til at prøve at se så godt ud som muligt og få den selvtillid:

  • Holdning: Pas på din kropsholdning, sørg for altid at stå oprejst og stå lige op. For at gøre dette skal du trække dine skulderblade tilbage, trække navlen til rygsøjlen og stikke bagbenet under.
  • Badedragt: Når du kommer til stranden, eller hvis du forbereder dig, skal du sørge for at være klog med den badedragt du vælger. Når du vælger den rigtige badedragt, hjælper det dig med at flade din figur og gør opmærksom på din timeglas krop. Hvis badedragten ikke passer, skal du ikke tage den. Stop ikke med at shoppe, før du finder den badedragt, der passer rigtig godt; hvis dragten ikke passer rigtigt, og du stadig skal justere toppen eller bunden, mens du er i omklædningsrummet, skal du gøre det hele tiden på stranden, så vælg den bedste pasform. Den perfekte badedragt hjælper dig med at vise den perfekte bikini krop af dig og giver dig selvtillid til at føle sig fantastisk!
  • Opdækning: Når du vælger et cover-up, skal du sørge for at vælge en sød en der klæder dig og fra stranden i stil, da dette tjener som et kompliment til din form og badedragt.
  • Hud prep: Hver del af din krop betyder noget, når du går på stranden. Der ville helt sikkert være damer på stranden, med kroppe der glinser glimrende under solen, og det kunne også være dig! Exfoliation er vejen til at få den der strand klare glød!

Når det kommer til den perfekte bikini-krop, er der imidlertid én ting, hvor mange mennesker er forkerte på den, og det er, at de sammenligner deres kroppe med andres. Gør det ikke! Din krop er anderledes, og det er bedst at bare fokusere på, hvordan du ser godt og bedst ud! Fokuser på dit helbred, og ikke bare lev i selvkritik. Husk, vi er alle smukke!

Find ud af din krop, og gør dit bedste for at gøre det bedre. Det kan være svært at følge med, med rutine og tidsplaner, men når du har lyst til at opgive, skal du bare tænke på, hvad du vil opnå - den perfekte bikinikrop til sommer. Ved siden af vores guide er det vigtigt at have beslutsomhed og udholdenhed fra din side. Den bikinikrop du ønsker kommer ikke på en dag, det er en langsigtet proces. Hvis du ikke er sikker på at følge med på rutinen selv, kan du få en tredjepart til at overvåge det for dig. Du kan også beslutte at gå til en træner til en passende pris.

At få den perfekte bikini krop er et mål for mange, men du skal være fast besluttet på at opnå det! Gør dig klar! Sommeren er næsten her, så planlæg den bedste metode til, hvordan man får en sommerkrop til dig i dag!